Lokální SEO a PPC systém

Jak nastartovat svůj internetový obchod? Různých strategií je mnoho a každá se hodí pro jiný typ podnikání. Tu, kterou se vám však hodláme představit, je velmi univerzální. Jedná se o kombinaci libovolného PPC systému (v našich končinách nejlépe adwords a sklik) a optimalizování vlastního webu na lokální výrazy. Výsledkem bude to, že budete vidět ve vyhledávačích a získáte první zákazníky.

Lokální SEO – jak na to?

Že jste o tomto termínu ještě neslyšeli? Chyba! Lokální SEO může velmi mocným nástrojem, jak se dostat ve vyhledávačích vysoko při nízkých nákladech. Lokální výrazy totiž nejsou ve většině případů nijak zvláště konkurenční, mohou být ale značně vyhledávané. Na začátku celé optimalizace musí být velmi podrobná analýza klíčových slov. Soustřeďte se na vaše oborové výrazy ve spojení s lokalitou, na kterou se chce zaměřit. Výraz může vypadat nějak takto – SEO plzeň, Copywriting Plzeň, Baťa Plzeň atd… Pokuste se jich najít co nejvíce.

Lokální výrazy mohou být rozděleny na stát, kraj, oblast, město, okres nebo dokonce i ulici. Vyhledat ale půjdou skutečně jen ty nejfrektovanější. V Plzni by se jednalo například o sady pětatřicátníků nebo náměstí republiky. Tam se nachází centrum města a také mnoho obchodů i míst. Následně vytvořte na každé vybrané slovo samostatnou stránku, jež kompletně optimalizujte. Klíčové slovo by se tedy mělo objevit v titulku, nadpisech H1, meta description a v textu. Pozor však na přehlcení!

PPC

K PPC může využít již vytvořenou analýzu klíčových slov. Zaměříme se totiž znovu na lokální výrazy. Jejich síla je zejména v tom, že lidé, kteří je zadávají, něco velmi rychle potřebují. Pokud takto jednáme, snažíme se tuto potřebu uspokojit co nejbližším řešením. Takže i ty nejméně vyhledávané výrazy mají vyšší  šanci na proklik. V tomto případě také doporučujeme využívat přesnou shodu. Volná shoda může být spíše kontraproduktivní.

Další články: